donderdag 29 oktober 2015

dank je wel

Hierbij wil ik een ieder die een verjaardagskaartje heeft gestuurd heel erg bedanken.
Was blij verrast dat er nog een aantal bloggers aan mij gedacht hadden, vooral omdat het erg stil op mijn blog is. Zie ook het aantal volgers dalen, maar kan hier op dit moment niets aan doen.
Het zal nog wel een poosje rustig blijven van mijn kant. Hoop dat 2016 een beter jaar voor ons mag worden.en ik mijn hobby toch weer kan op pakken. Hier gaan we nu van de ene tegenslag in de volgende en tot op heden zijn we nog geen stap verder.

Heel veel liefs van mijn kant en ik kom terug ook al zal het waarschijnlijk nog wel een poosje duren, maar heb mijn hobby echt nodig voor de ontspanning!

27 opmerkingen:

  1. Hoop dat het in de toekomst allemaal wat positiever uit gaat pakken Jolanda, en dat we weer kunnen gaan genieten van je kaartjes!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi jolanda wens je veel kracht en sterkte toe want ik weet wat tegenslagen betekenen heb ze zelf ook heel veel maar onze hobby zal ons er bovenop beuren!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jolanda,
    Heel veel sterkte met alles.
    Ik mis je mooie kaartjes maar je hebt anderen dingen aan je hoofd.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Jolanda, via deze weg wil ik je nog graag feliciteren, ik zelf ben ook nog maar net terug op mijn blog was vanaf maart niet meer aanwezig, wel heb ik alle tegenslagen van je meegekregen.
    Wees vooral zuinig op je zelf en geef het de tijd. Ik blijf je blog volgen. Sterkte!!

    Liefs en groetjes van Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  5. eerst nog Gefeliciteerd Jolanda. sorry heb er niet aan gedacht.

    ik hoop dat het inderdaad beter wordt voor je in 2016.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook van mij nog van harte gefeliciteerd Jolanda, ook ik ben het helemaal vergeten, terwijl ik nog zo dacht vergeet het niet.
    Ik hoop dat het nieuwe jaar beter voor je gaat verlopen en dat we weer mooie kaarten van je mogen zien, het gaat je goed meis.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben blij dat je het leuk vond, dat je toch nog een verjaardagskaartje kreeg. Ik had er mijn best op gedaan. Ik weet hoe vervelend het is je niet tot alles in staat te voelen.
    Bepaal alles maar tot jezelf. Het gaat je goed meisje. Veel sterkte. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jolanda, het kwartje is gevallen...
    Ik zit vanalles bij jou te lezen en begrijp nu dat de envelop van jouw afkomstig was. Er stond alleen Jolanda op..ik heb het niet aan jou gelinkt sorry!
    Ik ben er blij mee. ..dankjewel meis.
    Door alle narigheid op ons pad (net als bij jou) heb ik niet gereageerd. Misschien heb je op mn blog gelezen dat mn moeder is overleden...dat hakt er behoorlijk im. Ik mis haar echt. Heb net haar huisje leeggehaald...het vierde dit jaar. De hobby kan ik nog niet intensief oppakken. Ik ga het wel weer proberen.
    Ik wens jou veel sterkte toe bij alles wat er op je pad komt.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Jolanda,
    Nog mijn felicitaties voor je verjaardag.
    Sorry hoor dat er dit jaar geen kaartje naar je is toegekomen, ik was die tijd op vakantie en het is dan uit mijn gedachten gegaan.
    Heel veel sterkte met wat er tegen gaat.
    Hopelijk komt het weer goed.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Alsnog van harte gefeliciteerd en pas vooral goed op jezelf. Hoop voor jou en je familie dat het tij zich snel keert en je weer kunt genieten van je hobby. Lieve groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Jolanda. Fijn dat je niet vergeten bent met je verjaardag. Ik heb er niet meer aan gedacht . Nog wel van harte gefeliciteerd. Het ga jullie goed Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nog gefeliciteerd met je verjaardag.
    Moet bekennen dat ik op moment heel erg slordig met kaarten versturen ben. Schaam me diep. Maar het kaartjes maken schiet er gewoon bij in. Heb eigenlijk helemaal geen zin meer in het maken ervan. Heb wel alles grijp klaar liggen en zo nu en dan aai ik de spullen. Maar er komt niks uit mijn handen.
    Hoop dat bij jou ook gauw de inspiratie en zin weer terug komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Veel sterkte met alles en nog van Harte Gefeliciteerd. Hopelijk komen er betere tijden. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben er zelf ook een poos tussenuit geweest. Ben deze week pas weer eens komen kijken in blogland. Nog van harte gefeliciteerd en heel veel sterkte in alles wat op jullie pad komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fijn weer iets van je te horen Jolanda....en helemaal vergeten je een kaartje te sturen....maar er komt er nog eentje aan hoor...nog gefeliciteerd met je verjaardag hopelijk is je dag een beetje gezellig verlopen
    Het ga je goed meis...sterkte met alles...
    liefs Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Jolanda,
    Ik heb je een kaart gestuurd en als het goed is heb je deze ontvangen. Ik weet dat jij het ook zwaar heb dit jaar.
    En begrijp je al te goed, neem je tijd.
    Ik zelf ben ook minder actief in blogland ivm mijn gezondheid.
    We gaan strakjes 2015 achter laten en hopelijk beginnen we goed in 2016!!!
    Ik doe mee!! Heel veel sterkte.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Veel sterkte Jolanda ! Ik hoop dat de positieve dingen nu jullie deur gevonden hebben !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Veel sterkte met alles,Jolanda.Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.Ik blijf gewoon je blog volgen.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi

    Veel sterkte Jolanda, ik blijf je volgen...... en hopelijk wordt 2016 een jaar vol met leuke verwachtingen....

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Jolanda,
    Doe maar rustig aan.
    En graag gedaan. Ik hoop dat je wel een leuke verjaardag hebt gehad samen met je gezin. Mijn kaart kwam wel even te laat......
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Jolanda,hoop dat je toch ondanks alles een fijne verjaardag hebt gehad.En....ik blijf je volgen Hopelijk word het volgend jaar een beter jaar.En zien we weer wat kaartjes van jou.Veel sterkte met alles.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oei heb ik het vergeten??? sorry ja mijn verjaardagskalenders hangen nog niet op hun plaats door de schilderswerken en ook niet zo meer op het net geweest, is de 1ste keer dat ik het vergeten ben
    Zal het proberen goed te maken ,sterkte toegewenst nog
    greotjes Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Jolanda,

    Hoe is het met jullie?

    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Veel sterkte meis!!!
    Creatieve groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Veel sterkte Jolanda ! Ik hoop dat de positieve dingen nu jullie deur gevonden hebben !
    โกลเด้นสล็อต
    สูตรบาคาร่า
    gclub

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Pg Slot เว็บตรง แตกไว สล็อตน่าเล่น มีเกม สล็อต เว็บไซต์ตรง แจกเครดิตฟรี ให้เลือกเล่นล้นหลามมากมายแบบอย่าง เสมือนเลียนแบบแหล่งคาสิโนจากสถานที่จริงๆมาไว้บนโทรศัพท์เคลื่อนที่

    BeantwoordenVerwijderen
  27. I see this post was written exactly one year ago. I was wondering if everything has gone well with Lending from Discover. Have you had any financial problems? Any positive lenders offer you a loan? I believe Pedro Jerome and his loan company whom I have been working with to finance my business, have you had any financial issues trying to get a loan or get a flexible loan Repayment? Then Pedro and his loan company would appreciate these issues of loans either individual loans or corporate loans, So I want to say thank you Pedro Jerome and his loan company in advance for granting me a loan with a 2% rate. Contact Pedro Jerome and his loan company on Email: pedroloanss@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Heel erg lief dat je de moeite hebt genomen om langs te komen en een berichtje hebt achter gelaten.
Ik lees ze altijd met plezier.
Dank je wel hiervoor.
Lieve groetjes Jolanda