woensdag 8 oktober 2014

jongenskaart


Het zoontje van kennissen van ons was gisteren jarig en ik had dus gevraagd wat hij mooi zou vinden.
Hier op kreeg ik het antwoord hij houdt van rood en snelle auto's.
Dat werd dus een moeilijke klus omdat Jolanda bijna geen rode kaartjes maakt omdat ik dit de lelijkste kleur vind, maar ja om aan de wens te voldoen heb ik mijn best gegaan.
Heb het plaatje van internet gehaald.
Het papier is van avec.
Als versiering gestanste tandwielen en vlaggetjes gemaakt van een cocktailprikkertje met een stukje scrappapier.

Met dit kaartje doe ik graag mee aan:
scrapcardschallengeblog.blogspot.nl  challenge 67 mannenkaart
decreatievezebra.blogspot.nl  challenge 14  kaart zonder bloemen


De postbode bracht me net 5 kaartjes. Hiervan moeten er 3 dicht blijven tot 17-10.
De andere 2  prachtige kaartjes waren van Corry en Martine.
Heel erg bedankt !

Omdat ik nog heel veel foto's in de map heb staan, probeer ik zodra de postbode is geweest een kaartje te posten zodat een ieder kan zien dat haar kaartje binnen is, op de dichte enveloppen naar dan of er moet een naam of postcode op staan. Deze 3 van vandaag waren alle 3 blanco??????????????

44 opmerkingen:

  1. Hoi Hoi
    Nou met het Rood heb je dan toch een hele leuk jongenskaart gemaakt .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben toevallig ook een jongenskaart aan het maken. Wat een moeilijke opgave is dat toch iedere keer weer...
    Maar die raderen zijn Super!!! Misschien toch maar een keer die stans aanschaffen. Ben nog niet tevreden met mijn kaart maar die van jou is toppie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke en stoere kaart geworden, Jolanda. Zeker weten dat tie in de smaak gaat vallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker stoer Jolanda.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie stoere jongenskaart
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige stoere jongenskaart heb je gemaakt Jolanda!
    Ook je vorig kaartje is erg leuk...het plaatje lijkt op het weer vandaag bij ons....brrrrr koud en nat!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauwww wat een super mooi en stoer kaartje
    gr, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind rood een prachtige kleur. En jij heb ondanks dat je hekel aan rood hebt, een prachtige stoere kaart gemaakt.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie stoere jongenskaart Jolanda die zal vast wel van auto 's houden..mooi oldtimerplaatje ook....heel leuk die vlaggetjes bovenaan....
    Lekker spannend met je verjaardagskaartjes die gesloten moeten blijven....
    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi rood is niet lelijk....ik vind hem prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik houd wel van rood en vind je kaart erg mooi. En stoer.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Met deze 'lelijke' kleur heb je toch maar een mooie kaart gemaakt Jolanda! Het is je erg goed gelukt en leuk dat je rekening hebt gehouden met de wensen van de jarige job! Heerlijk dat je al zoveel kaarten hebt gekregen, ik wens je er nog veel meer!
    Lieve groetjes en nog een fijne dag/avond, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

  13. Hoi Jolanda,

    Oh wat een gave en stoere kaart,
    ik vind hem super ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een leuke, stoere kaart, mooie kleuren en de tandwielen zijn er super bij,
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een leuke jongenskaart en ook nog eens stoer!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Stoere kaart. Mooi die kleuren rood en zwart bij elkaar.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Stoere kaart Jolanda.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gaaf kaartje voor een jongen en leuk die vlaggetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Jolanda....ik vind rood een prachtige kleur, en je snelle autokaart ook hoor!!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind je kaart te gek! Net zondag mijn laatste mannenkaart weggegeven dus moet ook weer aan de slag...

    Liefs,
    Diana
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik vind het een superstoere jongenskaart Jolanda!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wauw wat een mooie mannenkaart
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige jongenskaart! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig Jolanda. Heel mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ondanks dat je helemaal niet van rood houd, heb je een geweldige kaart gemaakt, leuk met die vlaggetjes bovenin.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooi joh met rood en zwart en je radartjes gaaf voor de gentlemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel mooi Jolanda, mooi zo in rood met zwart.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Jij hebt de ideale kaart gemaakt voor dat kereltje.
    Prachtig gemaakt en superleuk met de 2 vlaggetjes erbij.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Jolanda
    Dit zijn echt de kleuren van de auto race wereld...ik vind je kaartje top!! De zelfgemaakte finisch vlaggen erbij...zeker een stoere kaart en missie geslaagd!
    Heel leuk dat je weer mee doe met de chalenge van Scr@p-Cards!
    Groetjes van Gerie en DT lid

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ondanks dat rood niet jou kleur is.Heb je er toch een schitterende kaart mee gemaakt.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hahahha, ik moet echt om je lachen. Natuurlijk! Nu gaan mensen je en kaart sturen zonder postcode erop....anders kun je ze opzoeken en het moet een verrassing blijven!
    Jouw mannenkaart vind ik heel gaaf!! Echt een juweeltje!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Leuke jongenskaart hoor en het rood staat er prima bij

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een stoere kaart!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik vind je kaart geweldig mooi!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Supermooie kaart heb je gemaakt Jolanda - hij is helemaal super!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een mooie kaart heb je voor de jongen gemaakt, ondanks dat rood niet jouw kleur is, heb je het er heel goed van af gebracht. De kaart zal zeker in de smaak zijn gevallen. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. prachtige kaart. mooie jongenskaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. heel gaaf gemaakt meid deze jongens kaart

    blijf ze altijd lastig vinden mannen kaarten

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Heel erg lief dat je de moeite hebt genomen om langs te komen en een berichtje hebt achter gelaten.
Ik lees ze altijd met plezier.
Dank je wel hiervoor.
Lieve groetjes Jolanda