woensdag 7 maart 2012

vlinder envelop

Dit was m'n eerste envelopkaart waar ik mee bezig was, maar omdat ik het als verjaardagscadeautje ook het geld netjes wou geven heb ik toen tussentijds een tweede gemaakt (meisjes).
Heb een afdrukje van penny black gekleurd met derwent.
Heb rustig achtergrondspapier voor de envelop gebruikt en vlinders uitgestanst en alleen het lijfje vast geplakt zodat ik de vleugeltjes omhoog heb gezet, net alsof ze op ieder moment weg kunnen vliegen.
Het kaartje in de envelop heb ik beplakt met verschillend achtergrondspapier met vlinders en een paar losse uitgestanste vlinders erbij opgeplakt.

Met dit kaartje wil ik mee doen aan:
- http://dutchcardlovers.blogspot.com/ challenge 129 veel vlinders

5 opmerkingen:

  1. ook erg gaaf! bedankt voor het meedoen met de dcl!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!! Dank je wel voor je deelname!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk om er een bijpassende envelop bij te maken. :)) De afbeelding is super.
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart en envelop Jolanda!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi geheel. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen

Heel erg lief dat je de moeite hebt genomen om langs te komen en een berichtje hebt achter gelaten.
Ik lees ze altijd met plezier.
Dank je wel hiervoor.
Lieve groetjes Jolanda