donderdag 25 oktober 2012

Nog een award (2)

Heb vandaag nog een tweede award mogen ontvangen van Carla
Heel erg bedankt hievoor!

De bedoeling is dat ik hem 5x door geef aan bloggers met minder dan 200 volgers.
Vind het weer een moeilijke keuze en hoop dat ik niemand teleur stel, want iedereen doet z'n best om een mooie creatie te maken en dus verdiend eigenlijk deze beloning.
Of je nu beginner of  al ver gevorderd bent.






Als je de award in ontvangst neemt, zijn er nog enkele regeltjes nml.:

- bedank de persoon waar je hem van ontvangen hebt met een link naar haar blog
- post de award op je blog
- geef de award door aan 5 mensen die minder dan 200 volgers hebben
- laat een reactie achter op haar blog zodat je laat weten dat je haar deze award hebt gegeven


Ik geef deze award aan:

- Anita
- Wil
- Corrie
- Joke
- Jeannette




9 opmerkingen:

  1. Jolanda gefeliciteerd.het zij je gegund.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi meis
    wauw wat super 2 awards op 1 dag
    GEFELICITEERD meis, je verdient ze kanjer
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het geweldig dat je mij de award wil geven Jolanda,alleen doe ik er zelf niet aan mee,ik vind je een lieverd hoor,maar we zijn ook gedompeld in verdriete, mijn hoofd staat er niet naar.
    Maar jij van harte met je Award hij is je van harte gegund.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo Jolanda gefeliciteerd hoor, 2 awards gewonnen. Leuk voor je het is je gegund je bent erg trouw in het reageren. Super
    Liefs, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Jolanda
    Wat lief dat je mij de Award doorgeeft .Vind absoluut dat je deze Award verdiend heb,je reageert altijd trouw.Ga 5 mensen uitzoeken en doorgeven.Alvast bedankt voor je Award.Groetjes Jokw

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jolanda
    Van harte gefeliciteerd met je waard en ook voor de andere van harte
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefe;iciteerd met je award Jolanda.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi Jolanda, van harte gefeliciteerd met je 2de award, heel leuk voor je en bedankt voor doorgeven aan mij, ik zal hem morgen in vol ornaat op mijn blog zetten, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen

Heel erg lief dat je de moeite hebt genomen om langs te komen en een berichtje hebt achter gelaten.
Ik lees ze altijd met plezier.
Dank je wel hiervoor.
Lieve groetjes Jolanda